Antonín Šimek

Prý jsou mladí k ničemu. Tak jsem si založil blog

2. 07. 2017 9:34:13
Mladí jsou prý k ničemu. Nic neumí, pořád se jenom baví a ani nechodí k volbám. To je obrázek, který o nás mladých má spousta lidí staršího ale i středního věku. A mě to štve.

Mladí jsou prý k ničemu. Nic neumí, pořád se jenom baví a ani nechodí k volbám. To je obrázek, který o nás mladých má spousta lidí staršího ale i středního věku. A mě to štve.

Je mi 26. Takže do kategorie mladý dost možná už ani nespadám. Generace našich rodičů v tomhle věku už dávno měla děti. Naši vojáci za druhé světové války nasazovali své životy v ještě mladším věku. A spousta historických velikánů zažila chvíle své největší slávy okolo třicítky.

Václav II. vybojoval polskou královskou korunu v devětadvaceti. Alexander Veliký si podmanil Persii ve třiceti. Napoleon se stal císařem Francouzů v pětatřiceti.

Ale zpátky k nám, do současnosti.

Možná, že tihle naši kritici mají pravdu. Možná, že toho my mladí děláme fakt málo. Ale taky možná, a to si osobně myslím, vůbec nemá smysl takhle všechny házet do jednoho pytle. Přece každý člověk je jiný.

Hodně jsem o tom v poslední době uvažoval a dobral jsem se vlastně k jedinému výsledku. Podstatné je, co dělá jeden každý z nás. Tak jsem se rozhodl začít psát blog a více se angažovat u nás ve městě, v Jesenici.

Ne proto, že mě štve, že nás mladé starší generace vnímají s despektem, ale hlavně proto, že se chci k veřejnému dění vyjadřovat. Chci sdělovat svoje názory, ukazovat, jak myslí mladý člověk, a možná i tak trochu jít příkladem.

Takže se tady s Vámi budu dělit o svoje radosti i starosti, o své nářky i nápady a vlastně o všechno, co mě napadne.

Doufám, že se Vám to bude líbit

Autor: Antonín Šimek | karma: 16.73 | přečteno: 672 ×
Poslední články autora