Nezařazené

Antonín Šimek

Hrdinů si musíme vážit

Výročí konce války nám každoročně připomíná, že svoboda, demokracie a nezávislost nejsou zadarmo. Ze školních let máme dobu 2. světové války zafixovanou jako něco, co se stalo kdysi dávno, podobně jako třeba Napoleonské války.

9.5.2018 v 15:20 | Karma článku: 10.53 | Přečteno: 432 | Diskuse

Antonín Šimek

Vzkaz vlády mladým: levněji do horší školy

Díky poslední kauze ohledně zlevněného jízdného pro studenty a důchodce jsem se rozhodl napsat krátký blog, v kterém porovnám slova a činy politiků před volbami a po volbách.

13.4.2018 v 10:02 | Karma článku: 18.90 | Přečteno: 925 | Diskuse

Antonín Šimek

Prezident Topolánek

Už za méně jak měsíc nás čeká druhá přímá volba prezidenta. Už je i definitivní seznam kandidátů, kteří se budou v lednu příštího roku ucházet o naše hlasy.

18.12.2017 v 16:46 | Karma článku: 28.55 | Přečteno: 1446 | Diskuse

Antonín Šimek

Proč jsem vstoupil do ODS?

Už před nějakou dobou jsem se rozhodl více veřejně angažovat, především na naší jesenické lokální úrovni. Tento týden po několika měsících jesenická ODS schválila moje členství a od pondělí jsem tedy oficiálně členem. Proč jsem si

3.11.2017 v 19:38 | Karma článku: 22.38 | Přečteno: 881 | Diskuse

Antonín Šimek

Pomůžou Piráti elektronizaci? Nebo budou jen plácat?

Piráty jsem nevolil. Přesto mi jejich úspěch udělal tak trochu radost. Naše země totiž potřebuje elektronizaci státní správy jako sůl. Stejně tak se potřebujeme připravit na budoucnost

31.10.2017 v 7:59 | Karma článku: 14.67 | Přečteno: 598 | Diskuse

Antonín Šimek

Naší zemi chybí vize

Vize. To slovo slyšíme na každém rohu. Valí se na nás z internetu i z novinových titulků. Slyšíme ho a vidíme ho tak často až se z něho stalo klišé. Úplně ztratilo jakýkoli konkrétní obsah.

16.8.2017 v 9:47 | Karma článku: 9.66 | Přečteno: 318 | Diskuse

Antonín Šimek

Automobilový zázrak z Kalifornie

Každá generace má své génie. Lidi, kteří předčí všechny ostatní a posunou svět ve svém oboru zase o kousek dále.

1.8.2017 v 8:03 | Karma článku: 11.02 | Přečteno: 511 | Diskuse

Antonín Šimek

Kamiony na Praze-východ? Poděkujte ANO

Pražští radní v úterý schválili zákaz vjezdu kamionům na území hlavního města. Tato na první pohled nezáživná informace ale bude mít strašlivé důsledky pro všechny, kteří žijí v obcích na východ od Prahy.

19.7.2017 v 11:20 | Karma článku: 27.88 | Přečteno: 1220 | Diskuse

Antonín Šimek

Prý jsou mladí k ničemu. Tak jsem si založil blog

Mladí jsou prý k ničemu. Nic neumí, pořád se jenom baví a ani nechodí k volbám. To je obrázek, který o nás mladých má spousta lidí staršího ale i středního věku. A mě to štve.

2.7.2017 v 9:34 | Karma článku: 16.73 | Přečteno: 672 | Diskuse
Počet článků 9 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 778

Podnikatel z Jesenice, fanoušek místního fotbalu se zájmem o politiku a veřejné dění. Píšu o Jesenici, politice a společnosti.