Diskuse

Prý jsou mladí k ničemu. Tak jsem si založil blog

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZB

Jen malá připomínka,Alexandr Veliký porazil Peršeny v rozhodující bitvě u Gaugamel již ve věku 25 let.Jen pište.Moc mladých sem nepíše,jen jeden mladý komunista.Doufám,že na tom nejste stejně,dva Cvalíni už by bylo na mě moc...

0 0
možnosti

Vítejte, mladý muži! Sem s Vašimi názory! Mladí jsou fajn, a nejsou o nic horší, než jsme byli my:-)))

4 0
možnosti
DB

bohužel je to tak, že většina starší generace vidí takto veškerou mládež....a takto kdysi na mládež nadával i jeden řecký filozof..a od té doby se nic nezměnilo...většina příslušníků střední a starší generace velmi ráda zapomíná , jak se chovali , když jim bylo NĚKOLIKNÁCT....a tak posuzují dnešní mládež podle svého staršího rozumu opracovaného životem, a mladí ještě nemají mozek opracovaný životem....ale to přijde samo............

Již velmi dospělý syn se zamýšlí o svém otci a říká....když jsem byl mladý , můj táta byl úplně blbej, ale za těch posledních 20 let nějak zmoudřel........................

0 0
možnosti
MV

ja na rozdil od Vlcaka nebrblam (i kdyz jsem o sto let starsi), pac to je k nicemu... Vlk mi vodpusti tohle antree - ze jo, Vlku?

a Vam drzim palec a tesim se na radostny cteni

1 2
možnosti
DV

D69a85v69i76d 35V64l21k

2. 7. 2017 14:45

Sorry mam tlusty palce mělo byt plus.

0 0
možnosti
Foto

Správně, mladý muži.

2 0
možnosti
DV

D96a50v51i20d 45V81l20k

2. 7. 2017 10:24

Já myslím ,že jste fajn mladej chlápek a máte pravdu.To my starší jen tak trochu brblem jak nám furt dýcháte za krk.Tak pište budu se těšit.

3 0
možnosti
JK

Vaše důvody ke psaní jsou dobré, zvláště na těchto stránkách. Jen se obávám, že i vaše generace bude za třcet let stejná ve vztahu k mladým, jako dnešní paprikové.

0 0
možnosti
Foto

R^Dražím palce, ať se Vám daří nejen v psaní blogu.

Jestli je člověk k něčemu nebo k ničemu, nesouvisí - aspoň si myslím - s věkem. Znám hodně úžasných mladých lidí a ráda mezi nimi pobývám.

4 0
možnosti